.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رایکا در ایستگاه پایانی
تیم رایکا بابل در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال، فردا میزبان خوشه طلایی ساوه است.

به گزارش شمال نیوز، هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه ۲۸ تیرماه  با انجام ۹ بازی همزمان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر مشخص شود.

در یکی از دیدار‌های هفته پایانی، تیم رایکا از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه فردا در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم خوشه طلایی ساوه است.

رایکا‌یی‌ها که هفته گذشته با نمایش یک بازی نه چندان خوب، به مصاف رقیب متمول و بالای جدولی خود بادران تهران رفتند و بازی را ۳ بر ۱ واگذار کردند شاید این هفته بخواهند جبران کنند و با پیروزی فصل را به پایان ببرند.

از چند هفته قبل که سکان هدایت تیم رایکا به پیروز قربانی سپرده شد این تیم، بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و نشان داد اگر در فصل آینده این تیم تقویت شود می‌تواند یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد.

تیم فوتبال رایکا بابل تا اینجا با کسب ۱۰ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۱۳ شکست ۴۰ امتیازی است و در رده چهاردهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید نمی‌کند.

در آن سوی میدان نیز تیم خوشه طلایی ساوه با ۱۲ پیروزی ۱۳ تساوی و ۸ شکست با ۴۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

دیدار رفت دو تیم رایکا و خوشه طلایی ۷ اسفند ۱۳۹۹ در حالی در ورزشگاه کارگران تهران با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید که مرحوم نادر دست نشان در آن زمان، روی نیمکت تیم رایکا نشسته بود و جایش اکنون بین فوتبال دوستان مازندرانی خالی است.

جنگ هفته آخر بین تیم‌های فجر سپاسی شیراز، هوادار و بادران تهران است که هر سه تیم با ۵۷ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند و از بین این سه تیم، دو تیم خوشبخت می‌شوند و به لیگ برتر صعود می‌کنند. بقیه تیم‌ها شانسی برای صعود ندارند.

در انتهای جدول سقوط تیم‌های چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز به لیگ دسته دوم حتمی شد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.